نوشته های مرتبط: واحد بازاریابی به دو مهارت جدید احتیاج دارد
اوبر، خودروهای پرنده را به بازار میآورد
خودروهای پرنده دیگر یک رویا نیستند و اوبر به عنوان یکی از بزرگترین سرویسهای حملونقل آنلاین قصد دارد تا در ۳ سال آینده به این حوزه وارد شود.
اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از آموزش زبانهای مختلف تا هوشمندسازی گلخانهها
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
چگونه به یک راهبر کسبوکار حرفهای تبدیل شویم؟
طی دهه گذشته، سرعت تغییر و رشد پیچیدگیِ محیط کسبوکار بهطور چشمگیری افزایش پیدا کرده است. راهبران اغلب خودشان را در واکنش به این چالشها، خسته و درهمشکسته مییابد؛ پس افزایش انعطافپذیری برای آنها مهارتی ضروری محسوب میشود.
مشتری راضی، اصلیترین منبع درآمد شماست
برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسبوکار شما کمک میکند.
دوچرخههایی که روی آنها قدم میزنید!
دوچرخه های استارتآپ «لوپیفیت» اولین دوچرخههای الکتریکی در دنیا هستند که دوچرخهسوار برای حرکت باید روی آن قدم بزند!
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.