نوشته های مرتبط: اپل، همچنان ارزشمندترین برند دنیا است
معماری برند، ابزار استراتژیک برند شما
معماری برند، از ابزارهای استراتژیک و مهم برند است که رابطه بین برند مادر و زیربرندهای خانواده آن را تعریف و بررسی میکند.
آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آنها در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
نوپانا، اخبار و اطلاعیههای شما را منتشر میکند
قابل توجه شتابدهندهها، استارتآپها، شرکتهای سرمایهگذاری، مراکز رشد و پارکهای علموفناوری و تمامی فعالان اکوسیستم استارتآپی ایران
سرمایهگذاری ۲۰۰ میلیوندلاری علیبابا در استارتآپ هندی فعال در حوزه تجارت الکترونیک
علیبابا، غول چینی دنیای تجارت الکترونیک، قصد دارد ۲۰۰ میلیون دلار در استارتآپ «بیگبسکت»، سوپرمارکت آنلاین هندی، در ازای دریافت ۲۵ درصد از سهام این شرکت سرمایهگذاری کند.
بازاریابی و بخشبندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش میدهد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
دیجیکالا اولین یونیکورن ایرانی میشود
پیشبینی میشود با توجه به توسعه زیرساختها و روند پیش رو، امسال ارزش دیجیکالا از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.
چگونه تحقیقات بازار میتواند جایگاه برندها را تعیین کند؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
از سیستم هوشمند مدیریت مدارس تا فروشگاه آنلاین لنز و عینک
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.