نوشته های مرتبط: تاثیر بازاریابی تیمی در پیشرفت استارتآپ
چگونه ریسک راهاندازی استارتآپ خود را به حداقل برسانیم؟
اگر در رویای کارآفرینی و شروع کسبوکاری جدید هستید، اما از خطر کردن میترسید؛ در این مطلب پیشنهاداتی برای شما داریم.
از مصرفکننده تا ریسک خرید در برندینگ کالا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
کار کردن در استارتآپی که بنیانگذار آن یک میلیونر بازنشسته است!
هستند افرادی که پس از بازنشستگی به فکر راهاندازی یک کسبوکار کوچک و سرگرمکردن خود باشند؛ اما کار کردن در استارتآپ آنها، در کنار ایجاد فرصتها، گاهی اوقات چالشبرانگیز است.
بر چالشهای مدیریت استارتآپ خود غلبه کنید
مدیریت یک کسبوکار، بسیار مشکل و چالشبرانگیز است؛ اما روشها و نکات سادهای وجود دارند که با بهکارگیری آنها میتوانید این موقعیت سخت را برای خود آسانتر کنید.
پرسشهایی که راهنمای شما در تیمسازی موفق هستند
تصمیم بر تشکیل تیمی از بهترین افراد برای راهاندازی استارتآپ خود دارید؟ پرسشهایی که در این مطلب به بررسی آنها میپردازیم، راهنمای بسیار خوبی برای شما هستند.
۱۲ نشانه یک محیط کاری سمی
از علتهای بیانگیزگی در محیط کار، کار کردن در یک محیط کاری سمی است. در این مطلب به راهکارها و نحوه کار کردن در چنین محیطهایی میپردازیم.
ارائه استارتآپ به سرمایهگذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.