نوشته های مرتبط: عرضه استارتآپهای ایرانی برای سرمایهگذاران
شرکتهای دانشبنیان به روسیه میروند
کریدور صادرات محصولات دانشبنیان، از شرکتهای دانشبنیان برای حضور در مهمترین نمایشگاه صنعتی بینالمللی روسیه حمایت میکند.
۳۰ روش برای مشتریمداری
احترام و و ارائه سرویسهای مناسب، هم مشتریان را راضی نگه میدارد و هم کسبوکار را شکوفا میکند.
جغرافیامحور نبودن استارتآپها، مزیت سودآوری آنها است
مرتضوی: مهاجرت از فضای سنتي و قدیمي به فضاهای جدید کسبوکار به نفع اقتصاد و جامعه است.
آموزش استفاده از اینترنت به کودکان
شرکت گوگل با بازی اینترلند، نگرانی والدین از استفاده کودکان از اینترنت را کاهش میدهد.
یک استارتآپ روستایی ساده اما کاربردی
یک زن کارآفرین فرانسوی که در روستا به طراحی لباس کودک مشغول است.
نوار کاست، بدون نیاز به خودکار
شرکت میکسیم با الگوبرداری از نوار کاستهای قدیمی، نسل جدید دستگاههای پخش خود را تولید میکند.
کسب سهام ۱۴۵ هزار میلیاردی از تولید محتوا
رقابت فعالان جوان عرصه تولید محتوای دیجیتال با شرکت بیش از ۳۰ تیم به سرانجام رسید.