نوشته های مرتبط: اسپاتیفای سراغ هوش مصنوعی میرود
تبدیل نقاشی کودکان بیمار ۳۸ کشور به عروسک توسط استارتآپ ایرانی
تفاهمنامه همکاری «استارتآپ نقاشیم» با «پنجمین جشنواره بینالمللی نقاشی برای کودکان بیمار» پنجشنبه ۱۷ مرداد در مرکز طبی کودکان به امضا رسید.
چرا به توسعه برند ملی نیاز داریم؟
فروشگاههای اینترنتی، خانه هزاران کسبوکار ایرانی هستند.
ظرفیت استارتآپها و جذابیتهای سرمایهگذاری در حوزه کودک بررسی میشود
ظرفیت استارتآپها و جذابیتهای سرمایهگذاری در حوزه کودک، ۲۹ و ۳۰ تیرماه در بیستوپنجمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ بررسی میشود.
دعوت وزرا و سفرای خارجی از ایرانیها برای همکاری و حضور در نمایشگاهها
نشست خبری الکامپ ۹۸ با حضور وزیر ارتباطات، وزرا و سفرای خارجی در ستاد خبری الکامپ ۹۸ واقع در سالن ۴۳ برگزار شد.
باغ كتاب تهران؛ ميزبان اولين گردهمايي سازندگان و طراحان مراكز علم ايران
اولین رویداد مراکز علم ایران به همت باغ کتاب تهران و با حضور طراحان و سازندگان مراکز علم کشور در آستانه دومین سال افتتاح باغ کتاب برگزار میشود.
استارت بومیسازی قطارهای مترو زده شد
به همت شرکت های دانش بنیان داخلی، قطارهای «ایران ساخت» روی ریل مترو قرار میگیرند
هوش مصنوعی در خدمت حفظ اسناد ملی ایران
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از سرمایه گذاری این سازمان برای حمایت و فراخوان استارتاپهای هوش مصنوعی و داده در زمینه دیجیتال سازی محتوا خبر داد.
تلگرام چگونه به مادر سوپراپهای کاربران ایرانی تبدیل شد؟
تلگرام ذاتا یک سوپراپ نیست، اما در ایران نقش یک سوپراپ را بازی میکند. این اپلیکیشن به بازار سیداسماعیلی تبدیل شده که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد میتوان یافت. چطور شد که تلگرام به مادر سوپراپهای کاربران ایرانی تبدیل شد؟