نوشته های مرتبط: نوآوری‌های تبلیغاتی در انتخابات اخیر دنیا

افزایش فروش در ۳ ثانیه

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۰/ ۷ دقیقه

با خواندن این مطلب تاثیرگذارتر تبلیغ کنید.

آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۶/ ۶ دقیقه

اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهن‌ها می‌رسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسب‌وکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدف‌گذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمی‌شود.

بازاریابی ویروسی چیست؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴/ ۲۸ دقیقه

امروزه ‌بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینه‌ی کم‌تر و تاثیر‌گذاری بیش‌تر، به گزینه‌ای ایده‌آل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپ‌ها و شرکت‌ نوپا تبدیل شده است.

کادیلاک، جدیدترین لیموزین زرهی دونالد ترامپ را عرضه کرد

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

آخرین نسخه از لیموزین ریاست جمهوری، نخستین روز فعالیت خود را در شهر نیویورک آغاز کرد.

دستاورد طرح پرحاشیه رجیستری چه بود؟

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۲۱/ ۱۸ دقیقه

طرح رجیستری این روزها به یک سالگی‌اش نزدیک می‌شود؛ مهر ۹۶ بود که این طرح پس از حاشیه‌های بسیار با پایش شبکه کارش را آغاز کرد.

آغاز همکاری آمازون و اسنپ‌ چت

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۴/ ۲ دقیقه

کاربران اسنپ‌چت در چند روز آینده می‌توانند با استفاده از دوربین این اپلیکیشن، محصولات مورد نظر را جستجو کرده و در آمازون خریداری کنند.

هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارت‌آپ

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۷/ ۵ دقیقه

هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روش‌های کلاسیک انجام می‌شد، اما در محیط‌های استارت‌آپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روش‌های کلاسیک نمی‌توانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخ‌های کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسب‌وکار می‌شدند.

چگونه سازمانی خلاق در کسب‌وکار خود ایجاد کنیم؟

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۸/ ۳ دقیقه

سازمان‌های خلاق، در مسیر اهداف خود پیشگام هستند و در میادین رقابت معمولا پیروز میدان می‌شوند. در این مطلب به معرفی اصول تشکیل سازمان‌های خلاق می‌پردازیم.