نوشته های مرتبط: نوآوریهای تبلیغاتی در انتخابات اخیر دنیا
افزایش فروش در ۳ ثانیه
با خواندن این مطلب تاثیرگذارتر تبلیغ کنید.
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.
بازاریابی ویروسی چیست؟
امروزه بازاریابی ویروسی با مزایایی همچون هزینهی کمتر و تاثیرگذاری بیشتر، به گزینهای ایدهآل برای استراتژی تبلیغاتی استارتاپها و شرکت نوپا تبدیل شده است.
کادیلاک، جدیدترین لیموزین زرهی دونالد ترامپ را عرضه کرد
آخرین نسخه از لیموزین ریاست جمهوری، نخستین روز فعالیت خود را در شهر نیویورک آغاز کرد.
دستاورد طرح پرحاشیه رجیستری چه بود؟
طرح رجیستری این روزها به یک سالگیاش نزدیک میشود؛ مهر ۹۶ بود که این طرح پس از حاشیههای بسیار با پایش شبکه کارش را آغاز کرد.
آغاز همکاری آمازون و اسنپ چت
کاربران اسنپچت در چند روز آینده میتوانند با استفاده از دوربین این اپلیکیشن، محصولات مورد نظر را جستجو کرده و در آمازون خریداری کنند.
هک رشد و نقش آن در پیشرفت استارتآپ
هک رشد یک میانبر برای توسعه و بازاریابی محصول است. در گذشته بازاریابی محصول براساس شهود افراد و با روشهای کلاسیک انجام میشد، اما در محیطهای استارتآپی به دلیل محدودیت زمان و منابع، روشهای کلاسیک نمیتوانستند به طور کامل پاسخگو باشند. پاسخهای کیفی بدون تحلیل دقیق اطلاعات کارساز نبودند و باعث گمراهی کسبوکار میشدند.
چگونه سازمانی خلاق در کسبوکار خود ایجاد کنیم؟
سازمانهای خلاق، در مسیر اهداف خود پیشگام هستند و در میادین رقابت معمولا پیروز میدان میشوند. در این مطلب به معرفی اصول تشکیل سازمانهای خلاق میپردازیم.