نوشته های مرتبط: ساخت آشکارساز «اتاقک ابر» در دانشگاه شریف
خیزش استارتآپی البرزیها در الکامپ ۲۰۱۷
در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ و در سالن الکاماستارز، غرفه کوچک و صمیمانه مرکز توانمندسازی کسبوکارهای البرز خودنمایی میکرد. غرفهای که با وجود فضای کمش، مکانی برای عرضه استارتآپهای جوانان ایدهپرداز کرجی بود.
رشد چشمگیر استارتآپها و رونق کسبوکار دانشبنیان در کشور
علیرضا دلیری: دنیا ایرانیها را صاحب فکر و اندیشه میداند؛ لذا میتوانیم هم جایگاه کشور را در جهان ارتقا دهیم و هم در حوزه علم و اقتصاد در دنیا تاثیرگذار باشیم.
ستون فعالیت استارتآپها، سرمایهگذاری خطرپذیر است
سید ابوالحسن فیروزآبادی: یکی از اضلاع بسیار مهم و موثر زیستبوم استارتآپها، سرمایه و وجود نهادهای سرمایهگذاری خطرپذیر است.
از انگشتری که حرف میزند تا کیف پولهای مجازی
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
رسانه ملی، حامی ویژه دانشبنیانها
پرویز کرمی: فرهنگسازی اقتصاد دانشبنیان، ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت از تولید و کالای ایرانساخت، با همکاری و اقدامات ویژه رسانه ملی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حال انجام است.
محدود کردن فضای کسبوکار، انگیزه کارآفرینان جوان را کم میکند
مهدی باریده: هر اندازه فضای ایجاد کسبوکار سختتر شود، جوانان ایرانی نیز انگیزه کمتری برای فعالیت در این زمینهها پیدا میکنند.
بهترین راهحل گفتوگو است، نه فیلترینگ
قاسم رادمان: برای جوانان این مرز و بوم که در چارچوب قانون کار میکنند و دانش خود را در قالب خدمتی نو و با ازرش افزوده زیاد و کمهزینه برای کشور، در معرض استفاده دیگران قرار میدهند، گفتوگو و کمک به آنها همیشه بهترین راه است، نه فیلترینگ.
فیلترینگ کسبوکارها، به اعتبار آنها و اعتماد کاربران ضربه میزند
میلاد جهاندار: برای فعالین حوزه فینتک، اعتبار و جلب اعتماد کاربران از همه چیز مهمتر است. ما تلاش زیادی را برای کسب این اعتبار انجام می دهیم و اقداماتی مانند فیلترینگ، تمامی این زحمات را از بین میبرد.