نوشته های مرتبط: از مرزها عبور کنید و جهانی شوید
میزان موفقیت و شکست استارتآپها
با اطلاع از برخی تدابیر اولیه، سرمایه و وقت خود را هدر ندهیم.
همه حامیان استارتآپی
نهادهای دولتی و غیردولتی متعددی در ایران هستند که از کسبوکارهای نوپا حمایت میکنند اما چندان شناختهشده نیستند.
بازاریابی با خاطرات جمعی
روشهای تبلیغاتی شرکت شکلاتسازی کدبری با تکیه بر خاطره نسلهای مختلف کارآمد بوده است.
جایگاه امروز «ارتباط با سرمایهگذاران» در شرکتها
تمام شرکتهای موفق، سرمایهگذاران را بخشی از شرکت میدانند و واحد جداگانهای به آنها اختصاص میدهند.
چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول
شرکتهای موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر دادهاند.
استارتآپها مسیر جدیدی برای سرمایهگذاری
شرکتهای سرمایهگذار جسورانه، هفت تا ۱۰ سال روی شرکتهای نوپا سرمایهگذاری میکنند، نگرش آنها بلندمدت و با تحمل است.
با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید
دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقعبینانه به بازار، هیچ کسبوکاری به نتیجه نمیرسد.