نوشته های مرتبط: بازگشت قهرمان

معماری برند، ابزار استراتژیک برند شما

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۵ دقیقه

معماری برند، از ابزارهای استراتژیک و مهم برند است که رابطه‌ بین برند مادر و زیربرندهای خانواده‌ آن را تعریف و بررسی می‌کند.

گجتی که کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

استارت‌آپ سایلنت‌مد (Silentmode)، چشم‌بند هوشمندی تولید کرده است که کیفیت خواب شما را افزایش می‌دهد.

آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

گجتی که هندزفری شما را مجهز به ارتباط بی‌سیم می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۶:۰۰/ ۱ دقیقه

هندزفری‌های باسیم معمولا دست‌وپاگیر هستند و استفاده از آن‌ها کمی دشوار است. گجت PLUB این مشکل را حل کرده و ارتباط بی‌سیم هندزفری‌های معمولی با تلفن همراه را ممکن می‌کند.

بازاریابی و بخش‌بندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش می‌دهد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه تحقیقات بازار می‌تواند جایگاه برند‌ها را تعیین‌ کند؟

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از دنباله‌روهای بازار تا برند‌های راهبر

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

با این گجت، در سه ثانیه دندان‌های خود را تمیز کنید!

۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۴:۰۰/ ۱ دقیقه

گجت «یونیک‌ اسمارت‌ براش»، مسواک الکتریکی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن دندان‌های شما را تمیز می‌کند.