نوشته های مرتبط: استارتآپها سرمایه خود را چگونه تامین میکنند؟
چگونه یک متخصص کسبوکار واقعی را تشخیص دهیم؟
در هیچ برهه زمانی مانند امروز متخصص کسبوکار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسبوکار به میان میآید، همه افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر میکنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسبوکار واقعی، مهم و ضروری است.
آشنایی با مفاهیم برندسازی مجدد و زنجیرهای
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.
کمک به کسبوکارهای نوپا با سرمایهگذاری خطرپذیر
رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به نقش دولت به عنوان سرمایهگذار خطرپذیر در کسب و کارهای نوپا اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات با تغییر به یک سازمان توسعهای میتواند در بعضی از سرمایهگذاریها وارد شده و طبق قانون بعد از سه سال خارج شود.
ایستادگی در برابر فناوری منطقی نیست
آذری جهرمی: با ایستادگی در برابری فناوری نمی توانیم سهمی برای خود دریافت کنیم و باید شیوه نامه برخورد با آن را داشته باشیم.
از ابزار هوشمند امور مالی تا دستیار مشاوره امن و خصوصی
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی میپردازیم.
سمت و سوی صنعت فناوری خاورمیانه در سال ۲۰۱۸
صنعت فناوری اطلاعات در خاورمیانه با سرعت زیادی درحال تغییر است و این تغییر اقتصاد منطقه را متحول خواهد کرد.