نوشته های مرتبط: با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید
جایگاه امروز «ارتباط با سرمایهگذاران» در شرکتها
تمام شرکتهای موفق، سرمایهگذاران را بخشی از شرکت میدانند و واحد جداگانهای به آنها اختصاص میدهند.
چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول
شرکتهای موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر دادهاند.
استارتآپها مسیر جدیدی برای سرمایهگذاری
شرکتهای سرمایهگذار جسورانه، هفت تا ۱۰ سال روی شرکتهای نوپا سرمایهگذاری میکنند، نگرش آنها بلندمدت و با تحمل است.
دورخیز اکوسیستم استارتآپی سئول برای موفقیت
دولت کرهجنوبی قصد دارد سئول را به یکی از 20 شهر مهم استارتآپی دنیا تبدیل کند.
هوش مصنوعی، خطرپذیری سلامت را پیشبینی میکند
اپلیکیشن اودوم، مانند یک کلینیک پزشکی کامل، سلامت کاربران را تحت نظر دارد.
چه زمانی سراغ یک استارتآپ برویم؟
قبل از اینکه به یک کسبوکار نوپا بپیوندید، این پنج سؤال را از خود بپرسید.
کم، ولی امیدوارکننده!
سهم شرکتهای دانشبنیان در تولید ناخالص داخلی به 8/0 درصد رسیده است.