نوشته های مرتبط: ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار
ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویتهای مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب میشود.
با انجام این ۵ کار، تغییرات بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید
ممکن است حس کنید زندگیتان یکنواخت شده است و نیاز به تغییر دارید. لازم نیست به دنبال تغییرات بزرگ باشید. حتی تغییرات کوچک هم تاثیر بهسزایی در روند زندگیتان دارند.
چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
معماری برند، ابزار استراتژیک برند شما
معماری برند، از ابزارهای استراتژیک و مهم برند است که رابطه بین برند مادر و زیربرندهای خانواده آن را تعریف و بررسی میکند.
آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آنها در برندینگ کسبوکار
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
۱۰ عامل مهمی که باعث تردید شما در تصمیمگیری میشوند
تصمیمگیریها، تجربهها، خاطرهها و زندگی ما را میسازند؛ اما گاهی عواملی موجب تردید در تصمیم گیری میشوند. در این مطلب به شرح این عوامل میپردازیم.
مهارت، حرف اول را در عملکرد موفقیتآمیز میزند
نتایج مطالعه پژوهشگران علوم زیستی بر بازیکنان فوتبال نشان میدهد دانش مهارتی، کلید اصلی عملکرد موفقیتآمیز ما است و عوامل دیگر نقش چندانی در این زمینه ندارند.
بازاریابی و بخشبندی بازار، سهم برند شما از بازار را افزایش میدهد
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.