نوشته های مرتبط: بررسی اقدامات فرابورس در جامعه استارتآپی
جایگاه امروز «ارتباط با سرمایهگذاران» در شرکتها
تمام شرکتهای موفق، سرمایهگذاران را بخشی از شرکت میدانند و واحد جداگانهای به آنها اختصاص میدهند.
چهار نکته برای تضمین موفقیت محصول
شرکتهای موفق، فرایند «طراحی-ساخت-فروش» را به «فروش-طراحی-ساخت» تغییر دادهاند.
چشمانداز مصرفکنندگان دیجیتال در ایران
سرمایهگذاری در حوزه اینترنت فرصتهای جدیدی در بازار کشور ایجاد خواهد کرد.
با عملکرد درست از موجودیت خود دفاع کنید
دکتر احمد روستا: بدون نگرش تولیدمحور و واقعبینانه به بازار، هیچ کسبوکاری به نتیجه نمیرسد.
همه حامیان استارتآپی
استارتآپها حامیان دولتی و غیردولتی متعددی دارند که چندان شناخته شده نیستند.
نقش محوری کارآفرینان در اقتصاد مقاومتی
پیرعلی: لازم است در ارگانهای دولتی استان چهارمحال و بختیاری، روحیه حمایت از شرکتهای دانشبنیان ایجاد شود.