نوشته های مرتبط: رشد سریع استارتآپهای خاورمیانه
یادآوری، نقطه تمایز برند شما در میان رقبا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
دولت به آموزش استارتآپها بها بدهد
دبیر اتحادیه کسبوکارهای مجازی، دغدغهها و مشکلات کسبوکارهای نوپای فضای مجازی در کشور را تشریح کرد.
منابع مالی اشتغالزایی باید به شکل پایدار و مطمئن تامین شود
علیرضا امینی: در سالهای اخیر در اقتصاد ایران همراستایی مشخصی میان این دو مولفه وجود نداشته است.
ویژگیهای متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارتآپی ایران
نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایهگذاری استارتآپها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.
نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک متخصص کسبوکار واقعی را تشخیص دهیم؟
در هیچ برهه زمانی مانند امروز متخصص کسبوکار وجود نداشته است. در واقع هر جا که صحبت از کسبوکار به میان میآید، همه افراد شروع به نصیحت کردن یکدیگر میکنند؛ بنابراین تشخیص یک متخصص کسبوکار واقعی، مهم و ضروری است.
آشنایی با مفاهیم برندسازی مجدد و زنجیرهای
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.