نوشته های مرتبط: کاهش رتبه کسبوکار ایران در سطح جهانی
مشتری راضی، اصلیترین منبع درآمد شماست
برای موفقیت و کسب درآمد بیشتر، باید جلب رضایت مشتری را در صدر اهداف خود قرار دهید. داشتن مشتریان راضی به توسعه و موفقیت کسبوکار شما کمک میکند.
پنج راهکار کلیدی که فروش شما را افزایش میدهند
اگر میخواهید فروش کسبوکارتان را افزایش دهید، باید درخواست و نیازی که مشتری از شما دارد را برآورده کنید. برای دستیابی به این هدف، از پنج راهکاری که در این مطلب معرفی کردهایم کمک بگیرید.
آسیبشناسی صحیح، کلید طلایی توسعه کسبوکار
آسیب شناسی سازمان کمک میکند تا شرایط فعلی سازمانها با معیارهای ایدهآل، مقایسه شود و با شناخت درست از موقعیت فعلی، به سمت رسیدن به اهداف سازمان گام برداشته شود.
عربستان، صدرنشین بازار تجارت الکترونیک منطقه تا سال ۲۰۲۰
کارشناسان انتظار دارند تا انتهای دهه جاری میلادی، ارزش بازار تجارت الکترونیک عربستان با اختلافی یک میلیارد دلاری از امارات، صدرنشین فعلی تجارت الکترونیک منطقه، پیش افتاده و به ۱۰ میلیارد دلار برسد.
یلدا؛ فرصتی برای آغاز رویای استارتآپی شما
بسیاری از ایدههای استارتآپی از دورهمیها و میهمانیهای دوستانه شکل گرفته؛ شب یلدا نیز فرصت مناسبی برای فکر کردن به ایدههای استارتآپی و آغاز مسیر آنهاست.
۱۸ فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸
سال ۲۰۱۸ میتواند سال خوب و خوشیمنی برای کسبوکارهای دنیای آنلاین باشد. در این مطلب به معرفی ۱۸ چالش و فرصت کلیدی دنیای تجارت در سال ۲۰۱۸ میپردازیم.
بررسی اهمیت دریافت بازخورد از مشتریان
دریافت بازخورد از مشتریان فرآیند پیچیدهای است که بیتوجهی در آن میتواند عواقب بدی را برای سازمان بههمراه بیاورد.
اکوسیستم استارتآپی منطقه منا در چند قدمی فضای کارآفرینی اروپا و آمریکا
آمارها و بررسی کارشناسان، نشان از پیشرفت بسیار سریع اکوسیستم استارتآپی در منطقه منا دارند و افزایش سرمایهگذاری خطرپذیر در این منطقه، این اکوسیستم را به استانداردهای جهانی، بیش از پیش نزدیک میکند.