نوشته های مرتبط: طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟

پیامدهای کوته‌بینی در بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

بهبود مستمر، سلاح قدرتمند کسب‌وکار شما در میدان رقابت

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳۸ دقیقه

بهبود مستمر، شعار مهمی در حوزه صنعت است که به بهبود مستمر کسب‌وکار، فرایندها و روش کار شما اشاره دارد و نحوه‌ بررسی، برنامه‌ریزی، اجرا و تکمیل این بهبود، کار را پیچیده می‌کند.

۱۰ راهکار طلایی برای بهبود روابط در محیط کار

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

ایجاد اعتماد و بهبود روابط میان کارمندان در سازمان همواره از اولویت‌های مورد نیاز برای ساختن یک محیط کاری سالم محسوب می‌شود.

با انجام این ۵ کار، تغییرات بزرگی در زندگی خود ایجاد کنید

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۰/ ۳ دقیقه

ممکن است حس کنید زندگیتان یکنواخت شده است و نیاز به تغییر دارید. لازم نیست به دنبال تغییرات بزرگ باشید. حتی تغییرات کوچک هم تاثیر به‌سزایی در روند زندگیتان دارند.

چهار عنصر کلیدی در برنامه بازاریابی

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

معماری برند، ابزار استراتژیک برند شما

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۵ دقیقه

معماری برند، از ابزارهای استراتژیک و مهم برند است که رابطه‌ بین برند مادر و زیربرندهای خانواده‌ آن را تعریف و بررسی می‌کند.

آشنایی با مفاهیم کلیدی بازاریابی و تاثیر آن‌ها در برندینگ کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

۱۰ عامل مهمی که باعث تردید شما در تصمیم‌گیری می‌شوند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

تصمیم‌گیری‌ها، تجربه‌ها، خاطره‌ها و زندگی ما را می‌سازند؛ اما گاهی عواملی موجب تردید در تصمیم گیری می‌شوند. در این مطلب به شرح این عوامل می‌پردازیم.