نوشته های مرتبط: طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟

از جایگاه‌سازی برند تا برندینگ مستقل

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

آشنایی با مفاهیم سبد برند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

راهکارهایی که بازدهی روزانه شما را افزایش می‌دهند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

همه ما در طول روز کار‌های بسیاری انجام می‌دهیم. اما گاهی ممکن است با خود فکر کنیم با وجود حجم زیاد کار و فعالیت، خروجی خوبی نداشته‌ایم. در این مطلب به بررسی راهکار‌هایی برای افزایش بازدهی فردی می‌پردازیم.

چگونه در انجام برنامه‌هایمان متعهد باشیم؟

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

با وجود اینکه برای انجام کارهایمان برنامه‌ریزی می‌کنیم؛ اما این برنامه‌ریزی زیاد دوام نمی‌آورد و معمولا در نهایت از انجام کارهایمان دلسرد می‌شویم. مقابله با این وضعیت، بسیار ضروری است.

اهمیت نقاط خرید و فروش در بازاریابی و برندینگ

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۰/ ۲ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از انتقاد‌های منفی به نفع برند خود استفاده کنید

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰/ ۱۰ دقیقه

انتقادهای منفی نباید نادیده گرفته شوند یا پاسخ نامناسبی دریافت کنند. این نقدها هدیه‌هایی از طرف مشتریان هستند و کمک می‌کنند که یک برند بتواند روی حل مشکلات تمرکز کند.

چهار اقدام کلیدی، بعد از تصمیم‌گیری اشتباه

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۰/ ۳ دقیقه

در زندگی شخصی و شغلی، ممکن است تصمیم اشتباهی بگیرید؛ به‌عنوان مثال محصولی تولید کنید که تقاضایی برای آن وجود ندارد. در چنین شرایطی چگونه باید تصمیم اشتباه خود را جبران کنید؟ در این مطلب خواهیم خواند.