نوشته های مرتبط: طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟

راه‌های حفظ آرامش در محیط کار

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۰/ ۷ دقیقه

برای غلبه بر استرس در محیط کار باید به طور مداوم تمرین کرده و الگوهای غلط را دور بریزیم.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۵/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های مناسب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد و هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

درک بیشتر از خود، کلید پیشرفت در کسب‌وکار

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۴ دقیقه

با انجام این ۱۲ تمرین می‌توانید شناخت بیشتری از خود به دست بیاورید و با انرژی و درک درست‌تری برای موفقیت تلاش می‌کنید.

۳۰ روش برای مشتری‌مداری

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

احترام و و ارائه سرویس‌های خوب، هم مشتریان را راضی نگه می‌دارد، هم کسب‌وکار را شکوفا می‌کند.

در تغییر مدل کاری، عجله نکنید

۱۳۹۶/۰۳/۱۹ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

با مجموعه‌ای از اقدامات فوری، استارت‌آپ دو توانست از بحران خارج شود. اما هر استارت‌آپی به راحتی نمی‌تواند از چنین اشتباه استراتژیکی جان سالم به در ببرد و بسیاری از کسب‌وکارها در چنین وضعیتی تعطیل می‌شوند.

۱۸ روش برای نوشتن رزومه کاری بهتر

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۰/ ۴ دقیقه

نوشتن رزومه کاری، آسان نیست و باید اصول درست نوشتن آن را یاد گرفت.

در اکوسیستم استارت‌آپی، دنیای خود را بسازید

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۰/ ۱۷ دقیقه

هنگام ساخت نقشه ذهنی از ایده اولیه کاملا بدون محدودیت فکر کنید. سیاره‌ای را تصور کنید که خالق قوانینش خودتان هستید.