نوشته های مرتبط: استارت‌آپ‌ها از رئیس‌جمهور آینده چه می‌خواهند؟

باورهای محدودکننده‌ای که باعث شکست کسب‌وکار می‌شوند

۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۰:۰۰/ ۱۳ دقیقه

حتی اگر علت سقوط یک کسب‌وکار به مشکلات خارج از شرکت برگردد، باز هم نمی‌توان نقش تفکر مدیریت را در عدم ساماندهی مشکلات نادیده گرفت.

ترس از شکست را به موفقیتی قابل‌ توجه تبدیل کنید

۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۱۲:۰۰/ ۹ دقیقه

اگر در مسیر اهداف خود، ترسیده‌اید و به تسلیم شدن فکر می‌کنید؛ بهتر است یاد بگیرید که چگونه ذهن خود را تنظیم و با این احساس قوی مقابله کنید.

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

چگونه افرادی با تخصص بالاتر از خود را مدیریت کنیم؟

۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

مدیریت افرادی که از نظر سطح دانش و تخصص از شما بالاتر هستند در نگاه اول نگران‌کننده و ترسناک است؛ اما با راهکارهایی می‌توان این افراد را به شیوه حرفه‌ای، مدیریت کرد.

مسئولیت حمایت از استارت‌آپی‌ها در سال حمایت از کالای ایرانی

۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

چرا مردم و مسئولان در برابر کسب‌وکارهای نوپای استارت‌آپی و فعالان این عرصه در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه حمایت دارند؟

حمایت وزیرصنعت از استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۵/ ۶ دقیقه

وزیرصنعت،معدن و تجارت گفت:استارت آپ های کشور به زودی در راس تولید کنندگان درآمد و ثروت در اقتصاد ایران جایگاه ویژه ای پیدا خواهند کرد و به تبلیغات در سایر صنایع کوچک کمک می کنند.

سندرم ایمپاستر، بیماری شایع کارآفرینان

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۳/ ۶ دقیقه

سندرم ایمپاستر، نگرانی افراد از موفقیت‌ها و عدم پذیرش مناسب آنهاست. عموم کارآفرینان پس از راه‌اندازی استارتاپ با این مشکل مواجه می‌شوند.

نگاهی بر فرایند‌های آنالیز اطلاعات در برندینگ

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.