نوشته های مرتبط: کارآفرینی در ایران از چه جایگاهی برخوردار است؟
جغرافیامحور نبودن استارتآپها، مزیت سودآوری آنها است
مرتضوی: مهاجرت از فضای سنتي و قدیمي به فضاهای جدید کسبوکار به نفع اقتصاد و جامعه است.
آموزش استفاده از اینترنت به کودکان
شرکت گوگل با بازی اینترلند، نگرانی والدین از استفاده کودکان از اینترنت را کاهش میدهد.
یک استارتآپ روستایی ساده اما کاربردی
یک زن کارآفرین فرانسوی که در روستا به طراحی لباس کودک مشغول است.
نوار کاست، بدون نیاز به خودکار
شرکت میکسیم با الگوبرداری از نوار کاستهای قدیمی، نسل جدید دستگاههای پخش خود را تولید میکند.
کسب سهام ۱۴۵ هزار میلیاردی از تولید محتوا
رقابت فعالان جوان عرصه تولید محتوای دیجیتال با شرکت بیش از ۳۰ تیم به سرانجام رسید.
ارزش استارتآپ اسنشیال به یک میلیارد دلار رسیده است
پس از جذب سرمایه ۳۰۰ میلیون دلاری توسط اسنشیال ارزش این استارتاپ به یک میلیارد دلار رسید.
برترین استارتآپها با ارزشی بالای ۱ میلیارد دلار
شرکتهایی که با رشد سریع و شگفتانگیز خود در مدتی کوتاه تبدیل به غولهای اقتصادی شدند.