نوشته های مرتبط: رقابت تنگاتنگ فروشگاههای آنلاین داخلی و بینالمللی
تحول فناورانه صنعت غذا؛ از سال ۱۹۲۲ تا کنون
در طول زمان عوامل متعددی عادات و فرهنگ تغذیهای مردم را تغییر دادهاند و صنعت غذا نیز همواره خود را با این تغییرات بهروز کرده است.
با اقدامات نیکوکارانه، برند خود را توسعه دهید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
چگونه با اطمینان خاطر ایده استارتآپی خود را به دیگران بگوییم؟
شما بهعنوان صاحب یک ایده استارتآپی، باید محتاطانه عمل کنید. در این مطلب به ۴ نکته ضروری که پیش از بهاشتراک گذاشتن ایده خود باید در نظر داشته باشید میپردازیم.
چرا «تامین سرمايه» مهمترین چالش اقتصاد دیجیتال ایران است؟
ظهور و توسعه استارتآپها در ایران مزایای غیرقابل انکاری برای کشور دارد؛ اما اکنون مساله اصلی «تامین سرمایه» است که باید حل شود.
راز موفقیت استارتآپهایی که ماندگار میشوند
درصد زیادی از استارتآپها شکست میخورند و تنها درصد کمی از آنها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آنها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.
از برنامهریزی درسی تا مدیریت آنلاین تیم
پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
سنگ بنای کسبوکار خود را مستحکم کنید
یک کسبوکار روبهرشد نیازمند پایه و اساس محکم است؛ لذا اصولی وجود دارند که باید آنها را فرا گرفت و از آنها در مسیر پیشرفت پیروی کرد.
چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.