نوشته های مرتبط: 30 چالش دوست داشتنی کارآفرینان موفق
اصول اولیه طراحی تجربه کاربری
در قسمت قبلی، بایدها و نبایدهایی را در زمینه طراحی تجربه کاربری توضیح دادیم. دراین بخش، به مرور اصول اولیه طراحی تجربه کاربری میپردازیم.
آیا مالکین کسبوکار، همگی کارآفریناند؟
میان یک کارآفرین و یک مالک کسبوکار کوچک، تفاوتهایی وجود دارد.
۴ توصیه برای ایجاد یک کسبوکار چند میلیون دلاری (قسمت اول)
چه چیزی یک استارتآپ شکست خورده را از یک تجارت چند میلیون دلاری جدا میکند و چه مسیری را برای رسیدن به این موفقیت باید انتخاب کرد؟
ابزارهایی برای انقلاب در کسبوکارهای نوپا
برای پیشرفت کسبوکار خود میتوانید از ابزارهای مفید مانند «نیمبل» استفاده کنید، این ابزار در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مفید است.
ریسکگریزی، ریشه درلایههای عمیق فرهنگ ما دارد
دکتر امیرعلی سیفالدین: لازم است جسور بودن و ریسکپذیری، آموزش بیشتری داده شود.
نشانههای زودهنگام سقوط یک استارتآپ
ده رفتار اشتباه مدیرعاملان که میتوانند به مشکلات جدی یک استارتآپ منجر شوند و در نهایت، باعث سقوط شرکت شوند.