نوشته های مرتبط: در دومین دمودی مرکز نوآوری نکسترا چه گذشت؟
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.
ضرورت ایجاد بستر جذب سرمایه برای شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها
ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ به منظور جذب سرمايه براي شرکتهای نوپا و استارتاپ ها و ایده ها و با هدف توسعه زیست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن های دریایی برگزار می کند.
سرمایه جدید پیدی از غول پرداخت جهان
با گذشت یک ماه از اعلام جذب سرمایهی ۵۵ میلیون دلاری پیدی (Paidy)، این استارتآپ فینتک ژاپنی با سرمایهگذاری استراتژیکی از جانب غول پرداخت جهان، ویزا (Visa) مواجه شده است.
گوگل برای اولین بار استارتاپ های آسیایی را دستچین می کند
رویداد استارتاپی گوگل قرار است برای اولین بار به آسیا آمده و ۲۹ شهریور در شهر شانگهای برگزار شود.
جذب سرمایه ۲.۱ میلیارد دلاری استارتآپهای دوبی
استارتآپهای پارک فناوری اطلاعات دوبی با عنوان «شهر اینترنتی دوبی» (DIC)، از زمان رونمایی آن مجموعا حدود ۲.۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کردهاند. این رقم نشان میدهد که دوبی یکی از پیشگامان اصلی فناوریها و کسبوکارهای نوین در منطقه است.
نقش رسانهها در اتصال استارتآپها به سرمایهگذاران
بنی اسدی به فضای رسانهای مناسبی که فرابورس از طریق پوشش خبری در رسانههای مکتوب و شبکههای اجتماعی، پخش زنده و استودیوی تلویزیونی ایجاد کرده است، اشاره کرد که علاوه بر اینکه برند فیناستارز را گسترش میدهد، امکان معرفی استارتآپها را به سرمایهگذاران از طریق رسانهها فراهم می کند.
توصیههای یکی از سرمایهگذاران بزرگ جهان به مؤسسان استارتآپ
سرمایهگذاران برتر چه استارتاپهایی را برای سرمایهگذاری انتخاب میکنند و چه انتظاراتی از کارآفرینان و تیم مدیریتی شرکتها دارند؟
فاکتورهای ضروری جذب سرمایه از نگاه یک سرمایهگذار وی سی
مدیر یکی از برترین شرکتهای سرمایهگذاری ریسکپذیر ژاپن ارتباطات حرفهای و مدل کسبوکار هوشمندانه را رمز موفقیت استارتاپها میداند.