نوشته های مرتبط: بررسی کمپین تبلیغاتی بیلبوردهای بانیمد
نقد و نظری بر کمپینهای بازاریابی: کمپین بازگشت به مدرسه بانی مد
بدیهی است که هرچه میزان موفقیت یک کسب و کار بیشتر میشود، به همان میزان رقابت میان رقبا نیز افزایش مییابد. همین موضوع باعث شده است که برگزاری کمپینهای متنوع تبلیغاتی اهمیت دو چندانی داشته باشد و کسبوکارها همواره از ایدههای خلاق تبلیغاتی استقبال کنند.
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.