نوشته های مرتبط: به جای اتهام‌زنی بیهوده از ظرفیت دیجی‌کالا استفاده کنید

چگونه برای ایده‌ تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

افرادی زیادی هستند که ایده‌های تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آن‌ها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راه‌های جذب سرمایه، تهیه طرح کسب‌وکار و ارائه آن به سرمایه‌گذار است

وقتی دیجی‌کالا نقد و بررسی ویدیویی خودرو می‌سازد!

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۵/ ۴ دقیقه

«رینگ اسپرت» نام یک مجموعه ویدیویی ساخت دیجی‌کالا است که چهارشنبه هر هفته، راس ساعت ۲۱ در سایت دیجی‌کالا مگ و کانال‌های آپارات و یوتیوب دیجی‌کالا منتشر می‌شود.

چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۵/ ۱۵ دقیقه

در جهان استارت‌آپ‌ها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب می‌شود.

⁣سرمایه‌گذاری‌های سرآوا، شفاف و واقعی است⁣

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۹/ ۲۸ دقیقه

گفت‌وگوی اختصاصی با سعید رحمانی، مدیر‌عامل سرآوا درباره انتقادها و ابهامات پیرامون سرمایه‌گذاری‌های خارجی دردیجی‌کالا ‌و کافه‌بازار

الفبای موفقیت استارت‌آپی به زبان مادری

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۱۶/ ۴۱ دقیقه

دیجی‌کالا از جمله‌ی موفق‌ترین کسب و کارهای نوپای ایرانی یا استارتاپی است که طی بیش از یک دهه فعالیت خود پله پله رشد کرده و موفق شده تا به بزرگ‌ترین خرده‌فروشی اینترنتی خاورمیانه تبدیل شود.

ایده‌ای که در ذهن دارید را به‌سرعت اجرا کنید

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

تا به حال بسیار پیش آمده است که ایده‌ای داشته‌ایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کرده‌ایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی می‌پردازیم.

ویژگی‌های متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارت‌آپی ایران

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۰/ ۴ دقیقه

نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایه‌گذاری استارت‌آپ‌ها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.