نوشته های مرتبط: به جای اتهامزنی بیهوده از ظرفیت دیجیکالا استفاده کنید
چگونه برای ایده تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟
افرادی زیادی هستند که ایدههای تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آنها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راههای جذب سرمایه، تهیه طرح کسبوکار و ارائه آن به سرمایهگذار است
وقتی دیجیکالا نقد و بررسی ویدیویی خودرو میسازد!
«رینگ اسپرت» نام یک مجموعه ویدیویی ساخت دیجیکالا است که چهارشنبه هر هفته، راس ساعت ۲۱ در سایت دیجیکالا مگ و کانالهای آپارات و یوتیوب دیجیکالا منتشر میشود.
چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟
در جهان استارتآپها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب میشود.
سرمایهگذاریهای سرآوا، شفاف و واقعی است
گفتوگوی اختصاصی با سعید رحمانی، مدیرعامل سرآوا درباره انتقادها و ابهامات پیرامون سرمایهگذاریهای خارجی دردیجیکالا و کافهبازار
الفبای موفقیت استارتآپی به زبان مادری
دیجیکالا از جملهی موفقترین کسب و کارهای نوپای ایرانی یا استارتاپی است که طی بیش از یک دهه فعالیت خود پله پله رشد کرده و موفق شده تا به بزرگترین خردهفروشی اینترنتی خاورمیانه تبدیل شود.
ایدهای که در ذهن دارید را بهسرعت اجرا کنید
تا به حال بسیار پیش آمده است که ایدهای داشتهایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کردهایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی میپردازیم.
ویژگیهای متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارتآپی ایران
نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایهگذاری استارتآپها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.