نوشته های مرتبط: اخذ عوارض ۵۰ درصدی از تبلیغات دیجیتال، غیرکارشناسی و غیراصولی است
تبلیغات اینترنت، تنها راه نجات کسب و کارها
در این مقاله با روش های دیگری مثل تبلیغات کلیکی و تبلیغات تلگرام نیز توضیح می دهیم و همچنین توضیحات بیشتری نیز درباره تبلیغات در گوگل و تعرفه هایش می دهیم.
بیماری COVID-۱۹ چگونه باعث تغییرات در تبلیغات دیجیتال شد؟
در تبلیغات دیجیتال، همه چیز همیشه در حال تغییر است. ما عادت کرده ایم که با تغییرات در کانال ها، تاکتیک ها و الگوریتم ها مطابقت پیدا کنیم. اما هیچ کس در بازاریابی دیجیتالی برای تغییراتی که یک بیماری همه گیر جهانی به ارمغان آورد، آماده نشده است.
گزارشی درباره تکنولوژیهای تبلیغات در ایران
در این گزارش به بررسی نیازها، روند کلی و آینده تبلیغات در ایران تا سال ۲۰۲۰ پرداخته شده است.
پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال
این روزها تبلیغات دیجیتال در حال کمرنگ شدن است و برگزاری رویداد، استفاده از کمپینهای زنده شبکههای اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، روشهای قدرتمند جایگزین هستند.