نوشته های مرتبط: چگونه میتوان با حفظ ارتباطات، تعارض را در گروه مدیریت کرد؟
تمرکز آتشین دیجیکالا بر نظارت و کنترل قیمت و کیفیت
دیروز عصر (۲۴ آذر ماه) در مراسمی دیجیکالا ضمن معرفی برترینهای دیجیکالا مگ و برندهای برگزیده در این فروشگاه از نگاه کاربران، برنامههای جدید این فروشگاه آنلاین از جمله بازدید کاربران از مرکز پردازش دیجیکالا را نیز اعلام کرد.
جشن خرید اینترنتی ایران، رویداد یلدای ۹۷ دیجیکالا
دیجیکالا امسال هم به سنت سالهای گذشته بزرگترین رویداد خرید اینترنتی کشور را در آستانهی یلدا و روز خرید اینترنتی ایرانیان از تاریخ 27 تا 30 آذر 97 برگزار میکند.
مسابقه جام برترینهای دیجیکالا مگ
جام برترینهای دیجیکالا مگ سال ۲۰۱۸، دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ شروع شد و تا یک هفته ادامه دارد. برندگان این مسابقه، هرکدام یک گوشی هوشمند آنر ۹ لایت به خانه میبرند.
دیجیکالا آمار فروش برندهای ایرانی را افزایش داده است
در پلتفرم مارکتپلیس دیجیکالا نرخ رشد سهم برندهای ایرانی از فزوردین تا آبان ۱۳۹۷، بسیار قابل توجه بوده است.
دیجیکالا نکست در استارتآپها سرمایهگذاری میکند
دستاندرکاران دیجیکالا معتقدند که این شرکت بیشتر از آنکه یک فروشگاه اینترنتی باشد، یک شرکت تکنولوژی است و باید در این راستا برای کشور قدم بردارد. اکنون پلتفرم دیجیکالا نکست قصد دارد گام بزرگی برای تحقق این ادعا باشد.
ابزارهای جدید دیجیکالا برای کنترل قیمتها
بیانیه دیجیکالا در زمینه بهبود و توسعه ابزارهای نظارتی و کنترل بیشتر بر قیمتهای فروشندگان در پلتفرم مارکتپِلیس
اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است
برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبونهای بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.
توسعه اقتصادی کشور در گرو حمایت از تولید ملی است
بی شک، معرفی کالاهای ساخت ایران میتواند فضایی برای توسعهای موفق در کشور ایجاد کند و برندهای شایسته ایرانی را مورد توجه قرار دهد. همچنین حمایت از تولیدات باکیفیت ایرانی، زیربنایی برای انسجام سرمایههای اقتصادی، انسانی و بازار کار خواهد بود. بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی با برندهایی که نام آنها را کمتر شنیده ایم وجود دارند که کالاهایی مشابه برندهای خارجی تولید می کنند اما به این علت که مجالی برای معرفی نداشته اند از گردونه رقابت با سایر کالاها خارج شده و برند خارجی با اقبال مصرف کننده ایرانی مواجه شده است.