نوشته های مرتبط: دورهمی افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ
نگاهی به هشتمین رویداد دیام تاک؛ رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ
رویداد دیام تاک ۸ در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال برگزار شد. دیام تاک رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال محسوب میشود و هرساله متخصصان و علاقهمندان زيادي را گرد هم ميآورد. برگزاركننده اين رويداد رسانه ديام برد است كه بر روي آموزش و انتقال دانش در حوزه ديجيتال ماركتينگ و ماركتينگ تمركز دارد.
بازاریابی نوین را با استراتژیهای نوین آغاز کنید
توسعه پویا و سریع فناوری اینترنت و فرصتهای بازاریابی ارائه شده توسط فناوری مدرن دیجیتال، تغییر اساسی در فعالیتهای بازاریابی سنتی را امکانپذیر کرد و فضا را برای توسعه بازاریابی اینترنتی باز کرد.
بازاریابی در سلامت دیجیتال چیست؟
نشست تخصصی رسانه اکوموتیو، با حضور مدیران بازاریابی و بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای پیشگام سلامت دیجیتال برگزار شد.
دورهمی «لذت خواندن»، جشن امضای کتابهای نشر برآیند برگزار شد
در این مراسم، سه کتاب «آنها میپرسند، شما پاسخ دهید»، «برنامۀ محتوایی یکساعته» و «پانصد نکتۀ کاربردی از بازاریابی شبکههای اجتماعی» به خوانندگان و مخاطبان معرفی شدند.
پای صحبت مدیران بازاریابی برترین استارتاپها در هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ، DM talk!
بزرگترین رویداد بازاریابی دیجیتال DMTalk طی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن به صورت آنلاین، و اجرا روی سن و با کارگردانی ۴دوربینه برگزار میشود.
واقعیتهایی درباره دورههای دیجیتال مارکتینگ در ایران
چند سالی است که تب دیجیتال مارکتینگ، تدریس آن و دوره فروشی در ایران بالا گرفته است. حالا دیگر هر کسی با خواندن چند مقاله خارجی یا داخلی، ادعای استادی این حوزه را دارد. کلید به دستانی که به شما وعدۀ پولدار شدن سریع میدهند! کافی است درلینکداین، اینستاگرام و یا هر جای دیگری عبارت دوره آموزش بازاریابی دیجیتال (یا دیجیتال مارکتینگ) را جستجو کنید، آن وقت است که صدها گزینه برای انتخاب پیش روی شما قرار میگیرد. در میان این نتایج اگر سوابق این اساتید را جستجوکنید، متوجه میشوید تعداد زیادی از آنها در واقع، استادنما هستند! زیرا تا جایی که ما میدانیم، استادی از دو راه به دست میآید: 1- از راه تحصیل 2- از راه تجربه، و بهتر اینکه هر دو گزینه با هم باشند.
نیاز کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال
غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانسهای تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسبوکارها و استارتاپها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.