نوشته های مرتبط: نقد و نظری بر کمپین‌های بازاریابی: کمپین بازگشت به مدرسه بانی مد

«کرونا» رشد سرمایه گذاری در استارتاپ های آموزشی را رقم زد

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۱/ ۱۲ دقیقه

بیش از یک سال است که پاندمی کووید19 زندگی مردم جهان را با تغییراتی عمده مواجه کرده و آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کرمی: «شرکت‌های خلاق» دانش‌بنیان نوع ۳ می‌شوند

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۶:۳۸/ ۷ دقیقه

در نشست «بررسی چالش‌ها و آینده شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق» زمینه توسعه زیست‌بوم کسب‌وکارهای خلاق و صنایع فرهنگی هم‌پای زیست‌بوم دانش‌بنیان بررسی شد.

پای صحبت مدیران بازاریابی برترین استارتاپ‌ها در هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ، DM talk!

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۶/ ۴ دقیقه

بزرگ‌ترین رویداد بازاریابی دیجیتال DMTalk طی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن به صورت آنلاین، و اجرا روی سن و با کارگردانی ۴دوربینه برگزار می‌شود.

قانون حمایت از دانش‌بنیان‌ها باید به شرکت‌های خلاق نیز تعمیم یابد

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۱:۴۵/ ۵ دقیقه

عضو فراکسیون دانش‌بنیان مجلس گفت: تمام قوانین مصوب در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان باید بازنویسی و به شرکت‌های خلاق نیز تعمیم یابد.

جایزه‌ پیروز، دریچه‌ای به افق‌های دور!

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۳/ ۶ دقیقه

به رسم هر سال و با پایان جشنواره‌ی ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، جایزه‌ی پیروز به کارآفرینان برتر این جشنواره در اصفهان اهدا شد. جایزه‌ی پیروز که یادآور نام و اعتبار کارآفرین بزرگ اصفهانی اسدالله پیروز است هر سال به برترین طرح علمی و صنعتی در جنشواره‌ی شیخ بهایی اهدا می‌شود.

بررسی کمپین تبلیغاتی بیلبوردهای بانی‌مد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۰:۵۸/ ۷ دقیقه

کمپین تبلیغات محیطی و شهری فروشگاه آنلاین بانی‌مد با بیلبوردهای متعددی، از ابتدای شهریورماه در تهران آغازشده است. گستردگی و حجم بالای بیلبوردهای تبلیغاتی اکران شده در سطح شهر، باعث شد تا به بررسی کمپین تبلیغاتی این فروشگاه آنلاین بپردازیم.

پیش‌بینی استارتاپ‌ها از وضعیت کسب وکار در نیمه دوم سال

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۵/ ۲۶ دقیقه

۶ ماه از ورود ویروس کرونا به کشور می‌گذرد و تا حدودی مردم و کسب و کارها که تازه از شوک اتفاقات سال ۹۸ خارج شده بودند، دست و پنجه نرم کردن با این ویروس را هم یاد گرفته‌اند.

ورود شرکت‌های استارت‌آپی به بورس برای تحقق شعار سال ضروری است

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷/ ۳ دقیقه

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است می‌توان برای ورود شرکت‌های استارت‌آپی به بورس منابع مالی مورد نیاز آنها را تأمین کرد که این موضوع سبب اشتغال‌زایی بیشتر می‌شود.