نوشته های مرتبط: زمان خواستن و دست یافتن
بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه آن است. این عملیات، شباهتها و تفاوتهایی در انواع سازمانها دارد.
با حمایت صحیح از استارتآپها، نگذاریم ریشه تولید در کشور خشک شود
محمد خالدی سردشتی: کسبوکارهای نوپا با همت افراد خلاق و نخبه راهاندازی شدهاند و لازم است مسئولان از آنها حمایت مادی و معنوی کنند تا ریشه تولید در کشور خشک نشود.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
کارآفرینان مشهور، استارتآپ را چگونه تعریف میکنند؟
بسیاری استارتآپ را فرهنگ نوینی برای اندیشههای نو و خلافیت برفراز ایدههای موجود میدانند که هدف از آن برطرف کردن نقاط ضعف راهحلهای موجود است.
فراهم شدن سرعت تبادل داده ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه، در برنامه ششم
نصرالله جهانگرد، شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، بهبود فضای کسبوکار و توانمندسازی استارتآپها و مشارکت در توسعه محتوا را اولویتهای سازمان فناوری اطلاعات در چهار سال گذشته اعلام کرد.
استارتآپها بدون بازنگری در مقررات سنتی، رشد نخواهند کرد
محمد کشوری: اگر قوانین متناسب با کسبوکارهای جدید بازنگری نشوند استارتآپهای داخلی هر روز ضعیفتر میشوند و در نهایت شکست خواهند خورد.