نوشته های مرتبط: راهکار کافهبازار برای بهتر دیدهشدن نرمافزارها
چینیها با چه هدفی به اسپانسرینگ جام جهانی فوتبال روی آوردهاند؟
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه فرصت خوبی برای بهتر دیده شدن برندهاست و شرکتهای چینی این موضوع را به خوبی میدانند.
با «بازاریابی عصبی» ذهن مشتریان هدف خود را رمزگشایی کنید
بازاریابی عصبی، علمی جدید در حوزه بازاریابی است که دنیای کسبوکار و علوم شناختی را به هم پیوند میزند.
گزارش زمستان کافه بازار منتشر شد
کافه بازار دهمین گزارش فصلی از رفتارهای 36 میلیون کاربر یکتای اندرویدی خود را منتشر کرد.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
اگر کافهبازار نبود؟!
در این مطلب به بررسی مزیتهای استارتآپها در کشور و این دیدگاه که «اگر نبودند چه اتفاقی رخ میداد؟» خواهیم پرداخت.
گزارش «اشتغال صنعت برنامههای موبايلى در ايران»
کافه بازار گزارشی منتشر کرده که در آن آمار جالب توجهی از وضعیت توسعهدهندگان حاضر در این مارکت اندرویدی نوشته شده است.
کاریکاتور: قطار استارتآپی ایران
قطار در حال حرکت استارتآپی ایران و ماجراهای اطرافش
حمایت از توانمندیهای داخلی یا واگذاری میدان به دشمن؟
در این یادداشت با نگاه به پنج نکته از بیانات رهبر انقلاب، اهمیت حمایت از ظرفیتهای داخلی «اقتصاد دیجیتال» را بررسی خواهیم کرد.