نوشته های مرتبط: آیا استارتاپهای بزرگ آمادگی ورود به بورس را دارند؟
کسبوکار مبتنی بر اپلیکیشن خود را به اوج برسانید
«بکتوری» خدمات سمت سرور ارائه میدهد و «تپسل» محصولی با شکل و فرم یک آژانس تبلیغاتی است؛ اما هر دو در یک نقطه به هم میرسند و آن نقطه، کسبوکار مبتنی بر اپلیکیشن است.
منتورشیپ، یک مفهوم صرفا باکلاس یا فرشته نجات استارتآپها؟
مربیگری یا منتورشیپ، فرصتی است برای کمک به رشد یک فرد یا تیم استارتآپی دیگر. در این مطلب به جایگاه آنها در اکوسیستم کارآفرینی میپردازیم.
راه دشوار استارتآپها به بورس
کسبوکارهای نوپا در حال پیشیگرفتن از سنتیها هستند، اما همچنان راه آنها برای ورود به بازار بورس هموار نشده است.
اپراتورهای اینترنت برای ورود به فرابورس آمادهاند
رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانهای تهران با اشاره به حل مانع سهامداری مشترک شرکتهای FCP برای حضور در فرابورس توسط کمیسیون تنظیم مقررات، از اجرایی شدن این طرح مشروط به توافق سازمان بورس خبر داد.
تأمین مالی شرکتهای دانشبنیان از طریق بورس
«تابلو بورس»، «صندوقهای جسورانه»، «تأمین مالی جمعی» و «شرکتهای سرمایهگذاری» از جمله روشهای استفاده از این راهکارهای تسهیلاتی است.
بررسی اقدامات فرابورس در جامعه استارتآپی
برای ورود بنگاههای اقتصادی به بازار SME، سادهترین شرایط در نظر گرفته شده است.
تقویت استارتآپها در بازار سهام
عراقچی: در حوزه معاملات، اطلاعرسانی و تحلیل بسترها در حال آمادهسازی است تا شرکتهای استارتآپی رشد کنند و در قالب عرضه اولیه سهام وارد بازار شوند.
تشکیل سه صندوق بورس ایده برای حمایت از استارتآپها
غلامرضا سلیمانی از راهاندازی سه صندوق اعتباری در فرابورس برای حمایت از استارتآپها با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان صنایع کوچک خبرداد.