نوشته های مرتبط: به زودی در سراسر ایران، شاهد اتفاقهای جذابی در حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهیم بود
کاریکاتور: موانع و چالشهای پیش روی استارتآپهای ایرانی
اختصاصی نوپانا (اثر طراوت نیکی): موانع و چالشهای پیش روی استارتآپهای ایرانی
هفت نکته ارزشمند برای راهاندازی کسبوکار، بدون پول یا تجربه
به لطف تکنولوژی، امروز میتوان جاده طولانی ایده تا مشتری را در مدت زمان بسیار کوتاهی پیمود؛ کافی است با پشتکار باشید و به هفت توصیه مطرحشده در این مطلب، عمل کنید.
نقش ستاری در توسعه اکوسیستم استارتآپی ایران و انتظارات پیش رو
اکوسیستم استارتآپی ایران امیدوارانه از معاون علمی و فناوری رییس جمهور (که بدون شک تاثیرگذارترین مسئول دولتی در رشد و توسعه استارتآپهای ایرانی است)، چه انتظاراتی دارد؟
سرمایهگذاری تخصصی، بهترین راهحل حمایت از استارتآپها
«سرمایهگذاری تخصصی» در حوزه استارتآپها، مهمترین و حیاتیترین نیاز عرصه فعالیت کسبوکارهای نوپا است؛ اما كارشناسان و مسئولان چه نظری درباره این موضوع مهم دارند؟
اسنتوی؛ دستیار قدرتمند بازاریابان
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه مدیریت رسانهها و دیجیتال مارکتینگ به بازاریابان کمک میکند.
پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال
این روزها تبلیغات دیجیتال در حال کمرنگ شدن است و برگزاری رویداد، استفاده از کمپینهای زنده شبکههای اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، روشهای قدرتمند جایگزین هستند.
شروع کارزار استارتآپهای ایرانی
برای اولین بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربهفرد تحت عنوان «كارزار»، استارتآپهای ایرانی باهم به رقابت خواهند پرداخت. ثبتنام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وبسایت نوپاهاب (nopahub.com/karzar) انجام میشود.
این استراتژیها، بازاریابی شما را متحول میکنند / بازاریابی با شیوههای دیجیتال
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.