نوشته های مرتبط: کارگاههای روز اول دیجیکالا در الکامپ برگزار شد
چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم؟
آناهیتا نیشابوری در کارگاه دیجیکالا در نمایشگاه الکامپ، از تجربیات خود برای موفق شدن در کار گفت.
اولین حضور گسترده گروه دیجیکالا در نمایشگاه تخصصی الکامپ
گروه دیجیکالا، شامل دیجیکالا فِرش (سوپرمارکت دیجیکالا)، فیدیبو، دیجیپی، دیجیکالانکست، ادرو و فاینال تارگت در غرفه دیجیکالا واقع در ورودی سالن الکام استارز (سالن ۸ و ۹) نمایشگاه حضور دارد.
واکاوی «جذابیت های سرمایه گذاری در حوزه کودک»
نشست تخصصی «جذابیتهای سرمایهگذاری در حوزه کودک»، عصر دیروز ۳۰ تیرماه با حضور کارشناسان و علاقمندان این حوزه در نمایشگاه الکامپ برگزار شد.
چگونه یک کسبوکار فناورانه در ایران راهاندازی کنیم؟
در آخرین روز نمایشگاه الکامپ، کارگاه دیجیکالا با موضوع «How to start a tech business in iran» و سخنرانی روحالله رحمانی مدیرنوآوری دیجیکالا برگزار شد.
نقش محتوا در کسبوکارهای الکترونیک حوزه کودک بررسی شد
نخستین نشست تخصصی استارتآپهای کودک محور با عنوان «نقش محتوا در کسبکارهای الکترونیک حوزه کودک» عصر جمعه ۲۸ تیرماه با حضور کارشناسان در نمایشگاه الکامپ برگزار شد.
چگونه یک فرهنگ کاری خوب در استارتآپ خود بنا کنیم
مجموعه کارگاههای دیجیکالا با موضوعات مسائل واحد عملیات دیجیکالا را چطور حل میکنیم ، فرهنگ کاری در استارتآپ، چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم، چالشهای مارکتپلیس؛ روز شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ در غرفه دیجیکالا برگزار شد.