نوشته های مرتبط: توسعه همکاری صندوق شکوفایی و سازمان فضایی با برگزاری رویداد فناورانه
چگونه یک آگهی فروش مناسب برای استارتآپ خود طراحی کنیم؟
هر کسبوکاری برای شناساندن خود به دیگران، نیاز به تبلیغات به شیوه آگاهیرسانی و یا آگهی دارد؛ اما چگونه میتوان در یک آگهی کوتاه کسبوکار خود را به مشتری معرفی کرد؟ در این مطلب خواهیم خواند.
رقابت غولهای تکنولوژی در خرید استارتآپهای هوش مصنوعی
امروزه تعداد زیادی از شرکتهای مطرح دنیا در حال سرمایهگذاری روی استارتآپهای هوش مصنوعی هستند و در این زمینه، میان غولهای بزرگ تکنولوژی، رقابت سرسختی شکل گرفته است.
واگذاری استارتآپ «عدد» به هلدینگ «پیشگامان پژواک پردیس» با ارزش ۵ میلیوندلار
حسام آرمندهی: سال گذشته «عدد» را با ارزش پنج میلیون دلار به مجموعه ppg واگذار کردیم.
بودجه توسعه کلان کشور باید در اختیار استارتآپها قرار گیرد
محمد حسین محبی: «لازم است بودجه توسعه کلان کشور در خدمت بنگاههای کوچک و متوسط مانند استارتآپها قرار گیرد و امید است که در خصوص شرکتهای دانشبنیان و استارتآپها، بودجهها کم نشوند.»
۱۰ روز تا آخرین مهلت ثبتنام در بزرگترین جایزه استارتآپی ایران
استارتآپهای ایرانی تنها ۱۰ روز دیگر مهلت دارند تا در رویداد «کارزار» به عنوان بزرگترین جایزه استارتآپی ایران ثبتنام کنند.
استارتآپ چیست؟
سرویسهای بسیاری در سراسر جهان با ایدههایی ناب به وجود میآیند و در مدتی کوتاه موفق میشوند مسیری صد ساله را در یک شب طی نمایند. موفقیت این شرکتهای نوپا و کسبوکارهای نوین توجه دیگر افراد را نیز به مفهوم «استارتآپ» جلب کرده است.
اولویت وزارت صنعت، حمایت از مشاغل دانشبنیان است
رضا رحمانی: «شرکتهای استارتآپی و دانشبنیانی که در حوزه صنعت طرحهای نوآورانه دارند، مشمول حمایت وزارت صنعت واقع میشوند و اولویت این نهاد، حمایت از مشاغل دانشبنیان است.»
سرمایهگذاری ۲.۶ میلیوندلاری قهرمان تنیس در استارتآپهای اروپایی
اندی ماری، قهرمان تنیس، از طریق پلتفرم سرمایهگذاری «سیدرز»، در ۲ استارتآپ «گودباکس» و «زومداک» سرمایهگذاری کرد. این ۲ استارتآپ بخشی از سرمایهگذاری او در استارتآپها با ارزش ۲.۶ میلیون دلار است.