نوشته های مرتبط: اصلاح ساختار هزینههای نیروی انسانی ناجی کسبوکار شما
چگونه به شکایتهای مشتریان رسیدگی کنیم؟
اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایتهای مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبهنفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.
پنج روش افزایش بهرهوری در یک استارتآپ
توصیههای کاربردی برای مدیران تازهکاری که قصد شروع حرفه مدیریتیشان در استارتآپها را دارند.
تشخیص توصیههای نادرست در اداره کسبوکار
برای زمین نخوردن کسبوکارتان بد نیست که راهنماییهای اشتباه را تشخیص دهید.
سونامی پرکاری بر کارمندان
وقتی کار شما به یکباره زیاد میشود ابتدا باید این سوال را بپرسید که این حجم از درخواستها تا چه زمانی باقی خواهند ماند؟
برنامهریزی؛ شرط موفقیت در کسبوکار
برنامهریزی به عنوان یک اصل بسیار مهم و البته پذیرفته شده برای شروع و مدیریت هر کسبوکاری است.
رازهایی برای مدیریت بهتر زمان
اگر شما هم کارآفرین هستید، باید برنامه دقیقی برای مدیریت زمان داشته باشید.
رشد چشمگیر استارتآپها و رونق کسبوکار دانشبنیان در کشور
علیرضا دلیری: دنیا ایرانیها را صاحب فکر و اندیشه میداند؛ لذا میتوانیم هم جایگاه کشور را در جهان ارتقا دهیم و هم در حوزه علم و اقتصاد در دنیا تاثیرگذار باشیم.
چگونه بحران اقتصادی در کسبوکار خود را مدیریت کنیم؟
دنیای کنونی دچار بحران اقتصادی فراگیری شده است که نه تنها بر اقتصاد کشورها تاثیرگذار بوده، بلکه حوزه کارآفرینی و استارتآپها را نیز بینصیب نگذاشته است.