نوشته های مرتبط: توسعه ابزارهای نظارتی برای کنترل کالاهای غیراصل

بر چالش‌های مدیریت استارت‌آپ خود غلبه کنید

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۲ دقیقه

مدیریت یک کسب‌وکار، بسیار مشکل و چالش‌برانگیز است؛ اما روش‌ها و نکات ساده‌ای وجود دارند که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید این موقعیت سخت را برای خود آسان‌تر کنید.

از فرسودگی در مدیریت کسب‌وکارتان پیشگیری کنید

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۰/ ۱۱ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار برابر است با قبول کردن مسئولیت‌های جدید و زیاد. چگونه می‌توان در چنین شرایطی از فرسودگی شغلی پیشگیری کرد؟

چگونه در دوره پرفشار کارآفرینی، آرامش خود را از دست ندهیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۰/ ۴ دقیقه

یک کارآفرین برای موفقیت در زندگی حرفه‌ای خود باید بتواند احساسات خود را کنترل کند؛ به این منظور، راهکارهایی وجود دارند که در این مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

چگونه به شکایت‌های مشتریان رسیدگی کنیم؟

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۰/ ۳۲ دقیقه

اگر سیستم خوبی برای رسیدگی به شکایت‌های مشتریان وجود داشته باشد، بر شهرت سازمان اثراتی مثبت خواهد گذاشت و اعتمادبه‌نفس آن را برای پیشبرد امور اجرایی افزایش خواهد داد.

راز موفقیت استارت‌آپ‌هایی که ماندگار می‌شوند

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۱۰ دقیقه

درصد زیادی از استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند و تنها درصد کمی از آن‌ها ماندگار خواهند شد. راز موفقیت آن‌ها چیست؟ در این مطلب خواهیم خواند.

اهمیت نرم افزار استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ویژگی‌هایی که از شما یک راهبر توانمند می‌سازند

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۰/ ۶ دقیقه

موفقیت در راهبری کسب‌وکار، مستلزم ویژگی‌های خاصی است که در نهایت به هدایت هوشمندانه تیم منجر می‌شوند.

همه‌چیز درباره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۰/ ۱۷ دقیقه

مشتری پایه و اساس هر کسب‌وکاری است؛ بنابراین شناخت انواع مشتری و ایجاد فرهنگ مشتری‌مداری در سازمان، از عوامل تاثیرگذار در موفقیت کسب‌وکارها هستند.