نوشته های مرتبط: الوپیک از سوپر اپلیکیشن خود رونمایی کرد

تهران مرکز منطقه‌ای فعالیت‌های استارت‌آپی شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۹/ ۴ دقیقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست چهارجانبه آذربایجان پیشنهاد کرد یک مرکز منطقه‌ای برای حمایت از فعالیت‌های استارت‌آپی با مشارکت چهار کشور منطقه‌ای ایجاد شود و از آمادگی ایران برای میزبانی این مرکز در تهران خبر داد.

۱۷ تاکتیک موثر روابط‏ عمومی برای استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۶/ ۲۸ دقیقه

روابط ‏عمومی باید هنر و علم خوب نشان دادن فعالیت‏‌های مجموعه‏ خود را داشته باشد؛ وجه تمایز روابط‏ عمومی از بازاریابی همین موضوع است، چرا که در بازاریابی فعالیت‏‌ها صرفاً با ابزار تبلیغات و ارتباطات هدفمند در جهت عرضه محصول یا خدمت صورت می‌گیرد، در حالی که در روابط ‏عمومی با استفاده از همان شیوه‏‌ها و با استفاده از ابزارهای رسانه‏‌ای غیر‏تجاری سهمی به دست آورده و ذهنیتی که مدنظر ما است را ایجاد می‌کند.

گوگل از علل شکست استارت‌آپ‌ها می‌گوید

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۹/ ۳ دقیقه

مدیرعامل سابق گوگل در سخنرانی کارآفرینی لندن در خصوص عوامل شکست استارتاپ و شرکت‌های دانش بنیان سخن گفت.

دومین رویداد استارت‌آپی ایدوکا

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۱۷/ ۴ دقیقه

دومین رویداد استارت‌آپی ایدوکا با هدف برندسازی صنایع خلاق و فرهنگی استان در لرستان برگزار می‌شود.

رشد صد درصدی تخفیفان در سال‌ جاری و چند سال گذشته

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۷/ ۷ دقیقه

نازنین دانشور، مدیرعامل و بنیان‌گذار استارت‌آپ تخفیفان پس از کسب جایزه کارآفرین جوان برتر آسیا-اقیانوسیه، در نشست خبری از تخفیفان و نحوه دریافت جایزه خود گفت.

چهارمین دوره آموزش جامع اینترنت اشیا(IoTWay ۴)

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۰/ ۵ دقیقه

دوره آموزش جامع اینترنت اشیا (IoTWay 4) توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا، ۲۲ و ۲۳ آذرماه سال جاری برگزار می‌گردد.

مهم‌ترین اصول اداره‌ شرکت‌های تک‌نفره چیست؟

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۵:۰۰/ ۱۰ دقیقه

اگر شرکتی را تأسیس کرده‌اید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهم‌ترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکت‌های تک‌نفره می‌پردازیم.

رویداد استارت‌آپی با موضوع مراقبت و سالمندی برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۰:۴۶/ ۲ دقیقه

اولین رویداد تخصصی استارت آپی با موضوع مراقبت و سالمندی در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.