نوشته های مرتبط: گردهمایی کارآفرینانه تا اوج برگزار می‌شود

استارت‌آپ ها و کسب‌و‌کارهای نوپای استان فارس حمایت می‌شوند

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۱/ ۴ دقیقه

با هدف شناسایی و تجاری سازی استارت آپ ها، تفاهم نامه ای بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و شرکت مهرآفرینان گراد پاسارگاد به امضا رسید.

سرمایه گذاری در استارت آپ ها به جای خرید خودرو

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۱/ ۳ دقیقه

اگر ۳۰ هزار نفری که یک شبه با ۳۵ میلیون دلار سرمایه برای پیش فروش خودرو در کشور ثبت نام کردند، سرمایه شان را در استارتاپ‌های سطح A سرمایه‌گذاری می‌کردند می‌توانستند ۱۲۵ کسب و کار نوپای رو به رشد را حمایت کنند، و این امر نه تنها به کارآفرینی کمک می‌کرد بلکه ارزش سرمایه آن­ها را طی چند سال به میزان قابل توجهی افزایش می‌داد که اخیرا با قانونی شدن تامین سرمایه خرد جمعی در ایران این امکان برای مردم فراهم شده است.

برگزاری دومین دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

دومین دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در آذر ماه سال جاری برگزار می گردد.

اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون‌های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.

مبانی بیت کوین که هر سرمایه‌گذار باید بداند

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۴/ ۱۵ دقیقه

اگر روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اید یا می‌خواهید به عملکرد واقعی این فناوری پی ببرید، به ۱۰ اصل مقاله‌ی سفید بیت‌کوین توجه کنید.

دوره آموزشی امنیت پروتکل‌های ارتباط رادیویی و رمزنگاری اینترنت اشیا

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۴/ ۵ دقیقه

دوره آموزشی امنیت پروتکل‏‏‏‏‏‏‏‏ های ارتباط رادیویی و رمزنگاری اینترنت اشیا(IoT Prosee) توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران در آذرماه سال جاری برگزار می گردد.

شرکت چینی ByteDance به ارزشمندترین استارت‌آپ جهان بدل شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۷/ ۴ دقیقه

به تازگی گروه مخابراتی سافت بانک در یک استارتاپ چینی ۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده و موجب شده که شرکت ByteDance به ارزشمندترین استارت‌آپ جهان بدل شود.

داستان‌سرایی برند، شیوه‌ای نو در بازاریابی نوین

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۰/ ۱۵ دقیقه

مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصر‌حاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.