نوشته های مرتبط: آمازون؛ بزرگترین کارفرمای جهان
چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ابعاد و ظرفیت بازار هدف یکی از مواردی است که باید همیشه مدنظر مدیران و بنیانگذاران استارتآپها باشد و در تصمیمگیریها لحاظ شود.
بهبود شاخص جهانی نوآوری ایران از رتبه ۱۲۰ به ۶۰
سورنا ستاری با اشاره به اقتصاد دانش بنیان ایجاد زیست بوم مساعد کارآفرینی در سال های اخیر از بهبود شاخص نوآوری کشور خبر داد.
مهلت ثبتنام در آزمون استخدام بخش خصوصی تا ۲۰ مهر تمدید شد
ستاد برگزاری دومین آزمون استخدام بخش خصوصی (شرکتهای صنعتی، تجاری و فناور) با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: با توجه به درخواستهای مکرر علاقهمندان به شرکت در دومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی و به ویژه افزایش چشمگیر تعداد شرکتها و مؤسسات متقاضی نیروی انسانی مهلت ثبت نام در آزمون تا پایان وقت روز جمعه بیستم مهر ۱۳۹۷ تمدید شد.
وبینارمارکتینگ، شیوه ای متفاوت در بازاریابی
ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و... از انواع مختلف ابزار های تبلیغات دیجیتال هستند. اما آیا تا به حال به این فکر کردید که چطور میتوانید از یک وبینار برای توسعه کسبوکارتان استفاده کنید؟
خالق شبکه جهان گستر وب به دنبال توسعه اینترنت امن
اینترنت به شکل امروزیاش چیزی نیست که تیم برنرز لی خالق آن همواره در تصوراتش ترسیم می کرده. بله این شبکه امکان تعامل، ارتباط، خرید و بسیاری فعالیت های دیگر را برای همگان فراهم می کند با این حال اما یکی از مشخصه های اصلی اش در آغاز فعالیت را از دست داده و آن کنترل بر داده ها و حفظ حریم خصوصی است.
سازمان امور مالیاتی تکالیف قانونی صاحبان استارتآپها را مشخص کرد
براساس اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور، صاحبان مشاغل مکلفند ظرف چهار ماه از تاریخ شروع فعالیت، مراتب را کتبا به اداره امور مالیاتی محل شغل خود اعلام و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند. اشخاص حقوقی پس از تاسیس، مکلفند دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی را از اداره کل امور مالیاتی مربوطه دریافت نمایند و نسبت به تشکیل پرونده (دریافت شماره واحد مالیاتی و شماره کلاسه پرونده) و پرداخت حق تمبر اقدام نمایند.