نوشته های مرتبط: کارگاه آموزشی طراحی تجربه کاربری (UX)
تهران مرکز منطقهای فعالیتهای استارتآپی شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست چهارجانبه آذربایجان پیشنهاد کرد یک مرکز منطقهای برای حمایت از فعالیتهای استارتآپی با مشارکت چهار کشور منطقهای ایجاد شود و از آمادگی ایران برای میزبانی این مرکز در تهران خبر داد.
۱۷ تاکتیک موثر روابط عمومی برای استارتآپها
روابط عمومی باید هنر و علم خوب نشان دادن فعالیتهای مجموعه خود را داشته باشد؛ وجه تمایز روابط عمومی از بازاریابی همین موضوع است، چرا که در بازاریابی فعالیتها صرفاً با ابزار تبلیغات و ارتباطات هدفمند در جهت عرضه محصول یا خدمت صورت میگیرد، در حالی که در روابط عمومی با استفاده از همان شیوهها و با استفاده از ابزارهای رسانهای غیرتجاری سهمی به دست آورده و ذهنیتی که مدنظر ما است را ایجاد میکند.
گوگل از علل شکست استارتآپها میگوید
مدیرعامل سابق گوگل در سخنرانی کارآفرینی لندن در خصوص عوامل شکست استارتاپ و شرکتهای دانش بنیان سخن گفت.
دومین رویداد استارتآپی ایدوکا
دومین رویداد استارتآپی ایدوکا با هدف برندسازی صنایع خلاق و فرهنگی استان در لرستان برگزار میشود.
رشد صد درصدی تخفیفان در سال جاری و چند سال گذشته
نازنین دانشور، مدیرعامل و بنیانگذار استارتآپ تخفیفان پس از کسب جایزه کارآفرین جوان برتر آسیا-اقیانوسیه، در نشست خبری از تخفیفان و نحوه دریافت جایزه خود گفت.
چهارمین دوره آموزش جامع اینترنت اشیا(IoTWay ۴)
دوره آموزش جامع اینترنت اشیا (IoTWay 4) توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا، ۲۲ و ۲۳ آذرماه سال جاری برگزار میگردد.
مهمترین اصول اداره شرکتهای تکنفره چیست؟
اگر شرکتی را تأسیس کردهاید که فعلاً خودتان تنها مدیر و کارمند آن هستید، مدیریت زمان اولین و مهمترین راهکار موفقیت شما است. در این مطلب به این راهکار و دیگر راهکارهای مهم اداره شرکتهای تکنفره میپردازیم.