نوشته های مرتبط: بررسی اکوسیستم موفق کسبوکارهای نوپا در آمریکا و سنگاپور
سرمایهگذاری خطرپذیر چگونه عمل میکند؟
مهمترین منبع جذب سرمایه برای استارتآپها سرمایهگذاری خطرپذیر یا جسورانه است.
اسپید؛ استارتاپ برتر جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین
نخستین دوره جایزه ملی لجستیک و زنجیره تامین در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
جنگ تازه در بازار تجارت الکترونیکی هند
آمازون و والمارت حالا با یک رقیب جدید و ثروتمند محلی و قوانین تازه مواجهاند.
فروش سهام استارتآپها معمولا چه زمانی است؟
در حالیکه میگویند یک کسبوکار آنلاین هرگز به چالش کشیده نمیشود، با نگاهی به هر مرحله از چرخه حیات یک کسبوکار آنلاین، یک مجموعه منحصر به فردی از موانع برای مقابله دیده میشود.
انتخاب رنگ مناسب برای کمپین بازاریابی
رنگ یکی از عوامل تأثیرگذار در موفقیت یا شکست کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب، محتوا و فرهنگ مردم منطقه انتخاب شود.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
۴۸محصول جدید دانشبنیان در حوزه گیاهان دارویی ارائه میشود
دبیر ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: در چهارمین دوره نمایشگاه گیاهان دارویی، دستاوردهای جدید شرکت های دانش بنیان در این حوزه به نمایش گذاشته می شوند.
از یک محصول شکست خورده چه درسهای میتوان گرفت
برندها در طول فعالیت خود محصولات ناموفق زیادی به بازار عرضه میکنند اما از هر شکست باید درس گرفت و برای بهبود محصولات آینده تلاش کرد.