نوشته های مرتبط: بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن توسط نوآفرینان در تاریخ ۶ بهمن از ساعت ۹ الی ۱۳ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه حسین موسوی برگزار می‌شود.

چرا از دیجی‌کالاها و کافه‌بازارها حمایت کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

کارآفرینان برجسته و شرکت‌های استارت‌آپی بزرگ، مثل لوکوموتیو و پیشران، قطار استارت‌آپی کشور را به سرمنزل مقصود می‌رسانند.

کسب‌وکار‌‌های نوپا نیازمند تدوین قانون هستند

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۳/ ۴ دقیقه

صدری گفت: دولت باید پیش از هر اقدامی، با تدوین قوانین مناسب، فضای لازم برای فعالیت کسب‌وکارهای نوپا را فراهم کند.

دولت به آموزش استارت‌آپ‌ها بها بدهد

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۵/ ۵ دقیقه

دبیر اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی، دغدغه‌ها و مشکلات کسب‌وکارهای نوپای فضای مجازی در کشور را تشریح کرد.

ویژگی‌های متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارت‌آپی ایران

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۰/ ۴ دقیقه

نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایه‌گذاری استارت‌آپ‌ها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.

نگاهی بر نرخ سطح پوشش آگهی، عرضه مجدد و تناسب برند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه یک ایده تجاری را به کسب‌وکار موفق تبدیل کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارت‌آپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسب‌وکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسب‌وکار پویا و موفق، هدف اصلی است.

کمک به کسب‌وکارهای نوپا با سرمایه‌گذاری خطرپذیر

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۰/ ۶ دقیقه

رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به نقش دولت به عنوان سرمایه‌گذار خطرپذیر در کسب و کارهای نوپا اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات با تغییر به یک سازمان توسعه‌ای می‌تواند در بعضی از سرمایه‌گذاری‌ها وارد شده و طبق قانون بعد از سه سال خارج شود.