نوشته های مرتبط: بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر

نگاهی به کمپین تصمیم کبری بگیر بانی‌مد

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۳/ ۹ دقیقه

تبلیغات اصلی‌ترین راه برای معرفی یک برند است و تبلیغات خوب می‌تواند عامل سودآوری بیشتر یک شرکت باشد. راه‌ و روش‌های تبلیغات محدودند و تفاوت تبلیغ موفق از سایر تبلیغات را محتوای آن مشخص می‌کند.

تبلیغات اینترنت، تنها راه نجات کسب و کارها

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۱:۴۱/ ۱۱ دقیقه

در این مقاله با روش های دیگری مثل تبلیغات کلیکی و تبلیغات تلگرام نیز توضیح می دهیم و همچنین توضیحات بیشتری نیز درباره تبلیغات در گوگل و تعرفه هایش می دهیم.

راهکار کافه‌بازار برای بهتر دیده‌شدن نرم‌افزارها

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۰/ ۷ دقیقه

روز گذشته کافه بازار از قابلیت جدید خود به‌عنوان تبلیغات در جستجو که از دی ماه ۱۳۹۷ شروع به کار کرده بود، به صورت رسمی رونمایی کرد.

سالن مخصوص استارت‌آپ‌ها در “چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر”

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۶/ ۲ دقیقه

در نمایشگاه امسال سالنی برای استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و شتاب‌دهنده‌ها اختصاص یافته است.

بزرگ‌ترین تصورات غلط درباره‌ رهبری تیم کسب‌و‌کار

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۷/ ۱۴ دقیقه

در سراسر دنیا تعاریف متعددی از مفهوم رهبری تیم وجود دارد؛ اما تنها تعداد کمی از آن‌ها که معنی جهت‌گیری هویت فردی را دارند، صحیح هستند.

تبدیل نقاشی کودکان بیمار ۳۸ کشور به عروسک توسط استارت‌آپ ایرانی

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۵/ ۵ دقیقه

تفاهم‌نامه همکاری «استارت‌آپ نقاشیم» با «پنجمین جشنواره بین‌المللی نقاشی برای کودکان بیمار» پنجشنبه ۱۷ مرداد در مرکز طبی کودکان به امضا رسید.

چگونه محتوایی برای جذب مشتری بیشتر بنویسیم؟‍‍

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۱/ ۱۵ دقیقه

امروزه، محتوا به‌عنوان ابزاری برتر برای جذب مخاطب و مشتری شناسایی می‌شود. به‌منظور تولید محتوا برای جذب مشتری بیشتر باید نکاتی را رعایت کنیم.