نوشته های مرتبط: داستانسرایی برند، شیوهای نو در بازاریابی نوین
مقدمهای برای بازاریابی اینترنتی
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
حمایت ویژه از استارتآپ ها ضرورت دارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز با اعلام حمایت وِیژه از استارتآپ ها در این استان، به جایگزینی فرهنگ کارآفرینی به جای مدرک گرایی تاکید کرد و توصیه کرده که اصلاح این فرهنگ به جد در دستور کار خود قرار میگیرد.
کدام استارتآپهای ایرانی به جیتکس ۲۰۱۸ میروند؟
۱۸ تیم استارتآپی ایران که از سوی اتاق بازرگانی تهران برای حضور در رویداد جیتکس ۲۰۱۸ دبی داوری و انتخاب شدند، چمدانهایشان را برای سفر به بزرگترین رویداد فناوری خاورمیانه بستهاند.
استقرار استارتآپ ها و مراکز فناوری در بافت فرسوده تهران
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه تهران پتانسیل تبدیل به شهر هوشمند شدن را دارد، گفت: قرار است مناطقی در بافت های فرسوده در اختیار استارت آپ ها و شتاب دهنده قرار گیرد.
واگذاری رایگان ساختمانهای بافت فرسوده به استارتآپها
شهردار تهران از واگذاری ساختمانهای موجود در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری به استارتاپها و شرکتهای فناور خبر داد و گفت: این ساختمانها به صورت رایگان در اختیار شرکتها قرار داده میشود و سهم شهرداری بعد از فروش محصولات فناورانه در بازار دریافت خواهد شد.
آیا تنها هدف تبلیغات، فروش و سودآوری است؟
اولین موضوعی که برای تبلیغات به ذهنها میرسد، افزایش فروش و سودآوری است؛ این موضوع برای یک کسبوکار کوچک که مشتریان محلی دارد بهترین نوع هدفگذاری است ولی باعث وفاداری مشتری نمیشود.