نوشته های مرتبط: درک چارچوبهای بازاریابی
چرا از دیجیکالاها و کافهبازارها حمایت کنیم؟
کارآفرینان برجسته و شرکتهای استارتآپی بزرگ، مثل لوکوموتیو و پیشران، قطار استارتآپی کشور را به سرمنزل مقصود میرسانند.
کسبوکارهای نوپا نیازمند تدوین قانون هستند
صدری گفت: دولت باید پیش از هر اقدامی، با تدوین قوانین مناسب، فضای لازم برای فعالیت کسبوکارهای نوپا را فراهم کند.
رسیدگی صحیح به شکایتهای مشتریان، برند کسبوکار شما را توسعه میدهد
دلیل شکایت مشتری از شما، نارضایتی او در مورد محصول و یا نحوه دریافت خدمات است. نارضایتی که در صورت تکرار، برند شما را زیر سوال میبرد و در صورت رسیدگی، به برند شما اعتبار میبخشد.
دولت به آموزش استارتآپها بها بدهد
دبیر اتحادیه کسبوکارهای مجازی، دغدغهها و مشکلات کسبوکارهای نوپای فضای مجازی در کشور را تشریح کرد.
ویژگیهای متفاوت «نوپاگراف»؛ نخستین تصویر زنده استارتآپی ایران
نخستین نمودار زنده ارتباطات سرمایهگذاری استارتآپها در کشور تحت عنوان «نوپاگراف»، فعالیت خود را آغاز کرد.
چگونه یک ایده تجاری را به کسبوکار موفق تبدیل کنیم؟
هدف اصلی فعالیت در حوزه کارآفرینی استارتآپی، تنها تبدیل شدن ایده تجاری به یک کسبوکار نیست؛ بلکه تبدیل شدن ایده به یک کسبوکار پویا و موفق، هدف اصلی است.
کمک به کسبوکارهای نوپا با سرمایهگذاری خطرپذیر
رئیس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به نقش دولت به عنوان سرمایهگذار خطرپذیر در کسب و کارهای نوپا اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات با تغییر به یک سازمان توسعهای میتواند در بعضی از سرمایهگذاریها وارد شده و طبق قانون بعد از سه سال خارج شود.
ایستادگی در برابر فناوری منطقی نیست
آذری جهرمی: با ایستادگی در برابری فناوری نمی توانیم سهمی برای خود دریافت کنیم و باید شیوه نامه برخورد با آن را داشته باشیم.