نوشته های مرتبط: درک چارچوبهای بازاریابی
لزوم بازنگری تعریف ردهبندی شرکتهای دانشبنیان در کشور
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، «بهزاد سلطانی» خبر از نادیده گرفته شدن شرکتهای مرتبط با علوم انسانی و یا شرکتهای مهندسی-طراحی در تعریف شرکتهای دانشبنیان داده است.
باورهای محدودکنندهای که باعث شکست کسبوکار میشوند
حتی اگر علت سقوط یک کسبوکار به مشکلات خارج از شرکت برگردد، باز هم نمیتوان نقش تفکر مدیریت را در عدم ساماندهی مشکلات نادیده گرفت.
ترس از شکست را به موفقیتی قابل توجه تبدیل کنید
اگر در مسیر اهداف خود، ترسیدهاید و به تسلیم شدن فکر میکنید؛ بهتر است یاد بگیرید که چگونه ذهن خود را تنظیم و با این احساس قوی مقابله کنید.
موفقیت در کارآفرینی، هرگز تضمینشده نیست!
واژهی «کارآفرین» برای بسیاری از مردم واژهی بسیار جذابی است و به مفاهیم مختلفی دلالت میکند. اما صاحبان کسبوکار پیش از اینکه تصمیم بگیرند قدم در راه کارآفرینی بگذارند، باید از برخی واقعیات آگاه شوند.
پکیج اصول حرفهای بازاریابی کسبوکار (بخش اول)
در این پکیج که در وبسایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی میپردازیم که شما را در بازاریابی حرفهای کسبوکارتان بیش از پیش موفق میسازند.
مسئولیت حمایت از استارتآپیها در سال حمایت از کالای ایرانی
چرا مردم و مسئولان در برابر کسبوکارهای نوپای استارتآپی و فعالان این عرصه در سال حمایت از کالای ایرانی وظیفه حمایت دارند؟
۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها
در این پرونده ویژه، به بررسی و تحلیل ۲۰ دلیل اصلی شکست استارتآپها میپردازیم که فهرست آنها مدتی پیش توسط وبسایت معتبر «CBinsights» منتشر شده است.