نوشته های مرتبط: درک چارچوبهای بازاریابی
عادتهایی که از شما یک کارمند موفق استارتآپی میسازند
جدا از ویژگیهای ساختاری و مدیریتی، کارکردن در استارتآپها شرایط ویژه خودش را دارد و هرکس نمیتواند یک کارمند موفق استارتآپی شود.
سفارشهای آنلاین خود را از این پرینتر سهبعدی تحویل بگیرید!
محصول استارتآپ ولاد (Voladd)، چاپگری سهبعدی است که میتواند محصولی که از اینترنت سفارش دادهاید را در مدت کوتاهی چاپ کند.
آنچه اکوسیستم استارتآپی بارسلونا به ما میآموزد
پیشرفت اکوسیستم استارتآپی بارسلونا، مدیون عوامل مختلفی است که بیشک پشتیبانی دولت و ارتباطات عالی جهانی، از مهمترین آنها هستند.
نحوه برندسازی مشترک و استفاده از ابزارهای فروش
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
استارتآپها راه رسيدن به توسعه اقتصادی را كوتاه میکنند (قسمت دوم)
دکتر عبدالرضا بهادریفرد: «استارتآپها بنا به ذات، ماهیت و فلسفه وجودیشان، با جذب سرمایه بهسرعت به نتیجه میرسند و ارزش افزوده اقتصادی قابل ملاحظهای خلق میکنند.»
استارتآپی که کیفیت آب آشامیدنی شما را تضمین میکند
محصول استارتآپ میته (Mitte)، دستگاه تصفیه آب هوشمندی است که آب پاک و دارای املاح معدنی مناسب را در دسترس شما قرار میدهد.
مدیریت خلاق و راهبردی برند در دستان معاون بازاریابی
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ارائه استارتآپ به سرمایهگذار: از تحقیقات بازار تا اطلاعات عملیاتی
در استارتآپ صفر کیلومتر یاد میگیریم چطور یک استارتآپ را از صفر شروع کنیم.