نوشته های مرتبط: درک چارچوب‌های بازاریابی

مسیر راه‌اندازی استارت‌آپ خود را هموارتر کنید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۹ دقیقه

راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار موفق، بسیار جذاب و در عین حال چالش‌برانگیز و دشوار است؛ توجه به نکات این مطلب می‌تواند این راه را برای شما هموار‌تر کند.

ثروت اصلی کشور، جوانان و ایده‌های خلاقانه آن‌ها است

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۰/ ۱۰ دقیقه

سورنا ستاری: «باید همه مسئولان به این نتیجه برسند که ثروت اصلی کشور، جوانان و ایده‌های خلاقانه آن‌ها است و به این باور برسند که پایه اقتصاد جدید، انسان و تفکر اوست؛ نه نفت.»

برندهای جهانی چگونه محصولات خود را بازاریابی می‌کنند؟

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۰/ ۶ دقیقه

مطمئنا نمی‌توان استارت‌آپ‌های تازه تاسیس را با برندهای مطرح مقایسه کرد؛ اما می‌توان از نکاتی که آن‌ها برای بازاریابی برند استفاده می‌کنند درس‌های ارزشمند گرفت.

استراتژی رقبای خود را تحلیل کنید

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۰/ ۳ دقیقه

برای کسب‌ موفقیت در بازار، تنها رقابت کافی نیست؛ بلکه لازم است رفتار رقبای خود را تحلیل کنید و همواره سعی کنید یک قدم از آن‌ها جلوتر باشید.

برندینگ، استراتژی دیدگاه شما را شکل می‌دهد

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۰/ ۲۱ دقیقه

مفهوم برندسازی هنوز برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب‌وکار به‌طور کامل روشن نیست؛ برندینگ، نقطه‌ استراتژیک دیدگاه است، نه یک مجموعه‌ انتخابی از فعالیت‌ها.

راه حل استارت‌آپ ایرانی برای دسترسی آسیب‌دیدگان زلزله به آب آشامیدنی سالم

۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

استارت‌آپ چه‌گوارا با اجرای کمپین خود، تا کنون ۳۲۰۰ باکس آب برای توزیع میان آسیب‌دیدگان زلزله اخیر کشور فراهم کرده است.