نوشته های مرتبط: چگونه ابعاد بازار هدف را برای استارتآپ اندازهگیری کنیم
ضرورت دنیای آینده
فضای کاری امروز دنیا تغییر کرده است. امروز همسایه شما برای یک شرکت رانندگی که مشتریانش را به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشنها پیدا میکند، کار میکند یا خواهرزاده شما برای سومین سال متوالی یک پروژه استارتآپ تازه راهاندازی کرده است.
تشکیل کارگروه جلوگیری از فیلتر کسبوکارهای اینترنتی
با پیگیریهای معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا، کارگروهی برای کاهش موانع کسب و کارهای نوپای مبتنی بر فضای مجازی در کشور تشکیل شد.
استارتآپهای ناشناسی که به تازگی یونیکورن شدهاند
به گفتهی تحلیلگران تعداد استارتاپهای یونیکورن بر خلاف افزایش ارزش بازار، نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
تاثیر تکنولوژیهای پزشکی بر روی بازاریابی
بازاریابی عصبی، شاخه جدیدی در بازاریابی است که زمینه های حسی و حرکتی خریداران را بررسی می کند و این نوع بازاریابی دیدی نوین در عرصه بازاریابی به وجود آورده است.
تاسیس بیش از ۳۶۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هریک از شرکتهای دانش بنیان برای برطرف کردن چالش خود باید به معاونت علمی مراجعه کنند.
از بازدیدکننده وبسایت تا تبدیل کردن به مشتری
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.